今日收到一個客嘅查詢,覺得幾有趣,不如就同大家分享一下…………佢喺我哋度買咗一啲紫薯,返到屋企切開見到好多白點同白色汁液, 佢就問我哋係咪壞咗?

其實係正常現象,因為紫薯中營養物質非常豐富,越新鮮嘅紫薯,裏面嘅白點點同白色汁液就越多,紫薯中含有豐富嘅澱粉,加上紫薯會由乳汁管分泌乳汁,呢啲乳汁管由許多圓柱形的細胞連結而成,乳汁通常係白色,當白色的乳汁比較乾嘅時候,就會變成白色小點,所以白點其實就係澱粉,所以當大家買咗紫薯返去切開見到咁嘅情況,絕對唔需要擔心,可以繼續享用!😘😘

紫薯嘅營養價值好高,卡路里、糖份同澱粉質比較低,而且升糖指數較慢,味道亦較清淡;而紫薯嘅維他命A含量係非常高,我哋每日大約攝取700至900微克就足夠,等於一個細嘅紫薯就已足夠一日嘅攝取量;紫薯仲有豐富花青素,係一種抗氧化物質,具有抗氧化、抗衰老同保護心臟嘅作用,被譽為「口服的皮膚化妝品」。仲有樣小貼士講你知,除咗蕃薯嘅肉富含膳食纖維、醣類和多種維他命之外,其實蕃薯皮係有好強嘅抗氧化成分,無論係烤、蒸、煮都可以能連皮一齊吃,營養價值更高!